Четвер
02.05.2024
20:13
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"Вітаю Вас Гість
RSS
 
Персональний сайт Рижук Світлани Анатоліївни
Головна Мій профіль Реєстрація ВихідВхід
Для турботливих батьків »
Меню сайту

Календар свят
Календар свят України. Граматика української мови

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Картинки по запросу пам'ятка батькам від дитини

Картинки по запросу пам'ятка батькам від дитини

 

Вимоги до ведення щоденника

1. Щоденник є шкільним документом учня.

2. Записи в щоденнику учні повинні робити чітко, охайно, каліграфічно.

3.Учень заповнює першу сторінку обкладинки, записує назву предметів, прізвища, імена, по батькові вчителів, розклад уроків, факультативних занять, позакласних і позашкільних заходів, “Правила для учнів”.

4.Учень щоденно записує домашні завдання у графи того дня, на який вони задані.

5. Малювати в щоденнику або робити сторонні записи не дозволяється.

6. Учень пред’являє щоденник за вимогою учителя і класного керівника.

7. Учитель, оцінюючи відповідь учня, виставляє оцінку в класний журнал, одночасно вписує її в щоденник.

8. Класний керівник слідкує за наявністю в щоденнику всіх оцінок, одержаних учнем протягом тижня, зазначає кількість пропущених уроків за тиждень, в кінці щоденника виставляє підсумкові відомості про успішність та поведінку учня.

9. Батьки щотижня продивляються і підписують щоденник.

10. Адміністрація школи здійснює систематичний контроль за веденням щоденників учнями.

 

Вимоги до зовнішнього вигляду  учнів

1. Кожен учень зобов’язаний з’являтися до школи чистим і охайно одягненим.

2. Зачіска повинна бути акуратною.

3. Під час перебування в школі забороняється бути нафарбованим.

4. Не дозволяється приходити на заняття дівчатам з нафарбованими нігтями, хлопцям – з сережками.

5. Учні повинні мати при собі гребінець і носову хусточку, щоб при потребі привести себе в порядок

                    Як вчитися відмінно і зберегти своє здоров'я

     Здоров'я дитини багато в чому залежить від того, наскільки успішним і благополучним він себе відчуває. У початковій школі йому дуже важливі його шкільні результати і ставлення батьків до його зусиль. Ось про що варто пам'ятати, якщо ви хочете, щоб дитина мала бажання йти до школи і відчувала психологічний захист в сім'ї.

     Починайте ранок з чогось хорошого - смачного сніданку, приємної розмови. Розповідайте дитині історії про той час, коли ви самі були школярами, як ви збиралися вранці (теж не завжди бадьоро і швидко), чи проводжав вас хтось, чи ні. Постарайтеся не лаятися і не дратуватися, якщо дитина збирається повільно, краще придумайте щось на кшталт конкурсу: хто встигне зібратися за 20 хвилин - отримає приз! Нехай ранок заряджає хорошим настроєм! 

Цікавтеся шкільним життям дитини, розпитуйте її про шкільні справи - уроки, перерви, про шкільних друзів і не турбуйтеся, якщо малюк не буде розповідати багато. Це якраз нормально, йому треба навчитися описувати, узагальнювати і виражати в словах свій новий досвід. 

     Якщо у вчителя є претензії до вашої дитини, не об'єднуйтеся з ним проти малюка ні подумки, ні емоційно. Навіть якщо ваша дитина дійсно нашкодила. З учителем, звичайно, сперечатися не потрібно. Все вислухайте, усвідомте для себе точку зору вчителя, а з дитиною поговоріть вдома. Пам'ятаєте, у малюка вдома має бути надійний тил, місце, де він може відпочити душею і набратися сил. 

     Дуже важливо пояснити першокласнику (а заодно і гарненько засвоїти це батькам), що не треба боятися помилок, що помилки - це добре! Помилки завжди і всі робили і роблять, і здорово вміти вчитися на помилках, вміти аналізувати причини помилок. Можна частіше повторювати такі крилаті фрази, як «Не помиляється той, хто нічого не робить», «Успіх радує, а помилка вчить», «Розумний не прагне уникати помилок, але прагне їх виправити». 

Частіше хваліть дитину і вірте в неї! Відзначайте всі її успіхи, навіть найменші. Нехай дитина росте з відчуттям, що все у неї обов'язково вийде, що всі труднощі переборні. Щоб дитина росла успішною і впевненою у собі, важливо, щоб навколо неї звучало багато різноманітної позитивної лексики, а не тільки «молодець» і «добре». «Сьогодні ти повів себе дуже сміливо», «Знаєш, але ж ти зробив такий благородний вчинок», «Дорогий мій, ти так мудро відповів на це питання», «Треба ж, як здорово і швидко ти навчився це робити» - нехай похвали буде багато і різної. 

     Нехай у житті дитини буде щось цікаве, приємне і захоплююче, що не пов'язане ні зі школою, ні з сім'єю. Прекрасне будь-яке хобі - катання на роликах, ковзанах або лижах, малювання, шахи... Нехай навіть захоплення змінюються - лише б вони були. Заради того, щоб зайнятися своєю власною цікавою справою, дитина навчиться концентруватися і робити уроки набагато швидше. 

     Також варто уважно стежити за тим, щоб дитина не була перевантажена заняттями. Ось ознаки, які говорять про те, що навантаження для дитини надмірні: 

  • У дитини з'явилися нав'язливі рухи (гризе нігті, смикає щось, кусає губи і т.п.) 
  • Дитина погано спить, погано засинає, прокидається в сльозах. 
  • Дитина стала плаксивою або виявляє агресію, якої раніше не спостерігалося. 
  • Дитина хворіє частіше, ніж зазвичай. 
  • У дитини з'явилися алергічні реакції, проблеми зі стільцем або сечовипусканням. 
  • Дитина скаржиться на слабкість і головні болі. 

   Всі ці симптоми говорять про те, що адаптаційні можливості дитини на межі, що їй складно впоратися з психоемоційним навантаженням, яке на нього покладає школа. 

     Навіть дитина, у якої немає інтелектуальних труднощів, може перенапружитися в школі за масою причин:

  • Особистий конфлікт з педагогом або шкільним колективом. 
  • Слабкі навички самоорганізації, які вимагають великих енерговитрат на організацію навчальної діяльності. 
  • Проблеми з режимом дня і чергуванням навантаження і т.п. 

     Якщо батькам не вдається зрозуміти, в чому причина, варто звернутися до фахівців. Педіатр оцінить стан здоров'я дитини, а психолог розбереться в тому, які труднощі виникають у неї в школі. Швидше за все, організуюча допомога та емоційна підтримка допоможуть вирішити проблему. 

Ви починаєте крокувати сходинками шкільної науки.

А перші кроки, звісно ж, надто невпевнені і важкі: щось не з першого разу виходить, десь не зрозуміли, як виконувати роботу, а про це просто ніде прочитати!

Як виправляти помилку?

Щоб виправити невірно написану літеру чи цифру, треба помилку закреслити навкіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не олівцем, і зверху написати потрібну літеру чи цифру, теж ручкою.

Чи можна помилку брати в дужки?

Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки

дужки є пунктуаційним знаком.

Скільки рядків треба залишати між класною і домашньою роботою?

Між заключним рядком тексту  однієї роботи і початком наступної слід пропускати два робочих рядки у зошитах в косу лінію.

 Де починати робити записи на новій сторінці?

Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка у зошитах в косу лінію.

Чи треба пропускати рядок між датою і назвою роботи?

Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок у зошитах в косу лінію не пропускають.

Чи можна залишати вільні рядки в кінці сторінки?

Якщо залишаються вільні рядки, то їх використовують для завдань на розсуд вчителя. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.

Де треба починати записувати дату, назву роботи та її вид?

Запис дати і виду  роботи розміщують посередині робочого рядка.

Скільки клітинок треба пропускати між класною і домашньою роботою?

Між заключним рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної роботи слід пропускати чотири клітинки.

Де слід розпочинати запис математичних завдань?

Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.

Скільки клітинок слід пропускати між записами?

Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.

Як писати цифри і літери?

1.  Цифри і літери треба писати похило.

2.  Кожну цифру, знак, літеру записують в окремій клітинці.

3.  Для написання дужок теж відводять одну клітинку.

Яка повинна бути висота літер та цифр?

1.  Цифри повинні бути заввишки одна клітинка;

2.     Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки.

3.  Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.

 Які правила написання найменувань?

Найменування одиниць величин пишуть повністю у запитанні задачі та після словесного запису числа: (В одному ящику 14 кг цукерок. Скільки кілограмів груш завезли?)

Після чисел найменування пишуть скорочено:

-          без крапки: 2 мм ,3 см, 4 дм, 4м, 6 кг, 7г, 8кг, 9ц, 10 т, 12 с, 13 хв, 14 год;

-          крапка ставиться після скороченого запису найменування грошової одиниці: 35 к.

Які існують правила скорочення?

1. Одиниці швидкості скорочено записують так: 14 м/с     60 км/год

2.  Одиниці площі записують так: 15 М2  (висота цифри «2» біля літери – ½ клітинки)

3.  Назви предметів біля цифри записують скорочено, за правилами скорочень:

35 з. (зошитів) – до першої голосної;

17 ол. (олівців) – до другої голосної.

У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю:

Відповідь: купили 24 олівці.

 

                              Похожее изображение

 

10 золотих правил виховання

щасливої дитини 

 

1. Стимулюйте інтелект!

2. Формуйте самоповагу!

3. Навчіть спілкуватися!

4. Пильнуйте, щоб дитина не стала телеманом.

5. Виховуйте відповідальність, порядність.

6. Навчіть шанувати сім'ю!

7. Живіть у хорошому оточенні.

8. Будьте вимогливими!

9. Привчайте дитину до праці!

10. Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі!

Пам'ятка для батьків

1. Щодня привчайте дитину до праці, давайте їй доручення, послідовно і терпляче домагайтесь їх ви­конання.

2. Радійте успіхам дитини, заохочуйте її трудові починання.

3. Ніколи не карайте дитину працею.

4. Виховуйте в дитини працелюбність і повагу осо­бистим прикладом, намагайтеся діяти так, щоб слова і справи у вас не розходились.

5. Сприяйте участі дитини у справах школи.

6. Пам'ятайте: вчитель — ваш союзник.

7. Обов'язково розповідайте дітям про свою ви­робничу та громадську діяльність.

8. Не залишайте поза увагою розповідь дитини про шкільні справи.

9. Ніколи не обіцяйте того, що не зможете вико­нати.

Рекомендації для батьків

1. Не рідше одного разу на місяць відвідуйте шко­лу, дізнавайтеся про успіхи та поведінку своїх дітей. Радьтеся з класоводом, як поліпшити родинне вихо­вання. Беріть участь у батьківських зборах, у житті класу та школи.

2. Виділіть школяреві постійне місце для занять.

3. Не відривайте школяра від приготування уроків для виконання домашніх доручень.

4. Вимагайте від дітей дотримання режиму дня, правил поведінки.

5. Організовуйте дозвілля школярів, привчайте їх слухати класичну музику, читати художню літературу, підтримуйте інтерес до техніки, спорту, мистецтва.

6. Систематично привчайте дітей до фізичної пра­ці у вільний від навчання час.

7. Дотримуйтесь єдності вимог сім'ї й школи.

8. Стежте на вулиці за поведінкою дітей (і не тіль­ки своїх).

9. Власним прикладом показуйте дітям взірець пра­ці, акуратного і чесного виконання своїх обов'язків.

10. Привчайте дитину до охайності, дбайливого ставлення до шкільного майна та навчальних посіб­ників.

 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки

учнів 3 класу з української мови    

Учень: 

- Визначає тему, основну думку тексту за допомогою додаткових матеріалів; 

- Знаходить зачин, основну частину, кінцівку тексту; 

- Пояснює зміст окремого абзаца; 

- Будує речення різні за метою висловлювання; 

- Знає частини мови, питання, на які вони відповідають. Вміє знаходити їх у тексті. 

- Будує діалог на задану тему,підтримує почату розмову,використовуючи ввічливі слова; 

- Знає та вміє визначати головні члени речення; 

- Для перевірки ненаголошених голосних добирає перевірні слова; 

- Знає і вміє визначати частини слова:корінь, суфікс, префікс, закінчення. 

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 3 класу з читання 

Учень: 

- Знає напам’ять 5-7 віршів,2-3 загадки, скоромовки, прислів’я, 2-3 народні пісні. 2-3 уривка з прозових текстів; 

- Читає вголос незнайомий за змістом текст після підготовки; 

- Читає текст за особами виразно, чітко; 

- Розуміє фактичний зміст, основну думку самостійно прочитаного тексту; 

- Складає простий план; 

- Переказує оповідання або частину за планом; 

- Читає самостійно не тільки казки, оповідання, але й науково-популярну літературу для дітей,дитячу періодику; 

- Вміє сказати своє відношення до прочитаного; 

 - На кінець року читає не менше 70 слів за хвилину.  

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовкиучнів 3 класу з математики 

Учень: 

- рахує сотнями в межах 100; 

- читає та записує трицифрові числа; 

- вміє виконувати усне додавання та віднімання круглих чисел; 

- виконує перевірку додавання і віднімання; 

- знає напам'ять таблиці множення і ділення; виконує перевірку дій множення і ділення; 

- розуміє поняття частина числа; 

- виконує ділення з остачею; 

-розуміє поняття «рівняння», «розв’язати рівняння»; 

- розв’язує задачі на 2-3 дії різних типів; 

- знаходить периметр геометричних фігур; 

- знає міри довжини, маси; часу.

Техніка читання в початкових класах

Читання в школі – це не стільки предмет вивчення, скільки засіб навчання всім іншим предметів навчального плану. Отже, одне з головних завдань, яке стоїть перед вчителем початкових класів – навчити дітей усвідомлено, побіжно, правильно читати, працювати з текстом і розвивати потреба до самостійного прочитання книг.

Навичка читання включає технічну та смислову сторону читання. 

Техніка читання складається з таких компонентів: спосіб, правильність і темп. Смислова сторона включає: виразність і розуміння прочитаного. Однією з актуальних проблем у початкових класах залишається проблема оцінки та контролю рівня сформованості всіх основних параметрів читання. 

Техніка читання: умови перевірки в початкових класах

1. Здійснення перевірки техніки читання дитини в спокійній і звичній для нього обстановці. 

2. При цьому дитина повинна сидіти за партою на відстані півтора-два метри від перевіряючого. 

3. Перші кілька пропозицій або три-чотири рядки тексту дитина повинна читати без урахування часу. Це дасть йому можливість “вчитатися” в текст. 

4. Вимоги до тексту: 

– відсутність незрозумілих, незнайомих слів; 

– доступне учням зміст; 

– шрифт, відповідний шрифту підручників для початкових класів. 

5. При визначенні кількості прочитаних за хвилину слів, спілки, прийменники, частини слів, що переносяться з рядка на рядок, частини слова, написані через дефіс, що мають у складі більше трьох-чотирьох букв, вважаються за “окремі слова”. Наприклад, “тихо-смирно” потрібно вважати як два різних слова, а “жар-птиця” за одне, так як у першій частині цього слова тільки 3 літери. 

6. Перевірка розуміння змісту прочитаного тексту проводиться по 2-3 питань. Не слід для цих цілей просити переказати текст, так як переказ – це показник розвитку зв’язного мовлення учня, а не навичок читання.


Дитячі заповіді для мам, тат, бабусь та дідусів

  • Дорогі батьки, пам’ятайте, що Ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене, будь ласка, мистецтва стати й бути людиною.
  • Бесіда: Комп"ютер та телевізор в житті дитини

    Сьогодні телевізор і комп'ютер настільки міцно увійшли в наше життя, що в багатьох будинках працюють майже цілодобово. Одні вмикають телевізор «для фону», інші з головою поринають у телесвіт і витягнути їх звідти непросто. Діти мало не з пелюшок починають дивитися телевізор, з кожним роком проводячи біля нього все більше і більше часу.

    Якщо дитина щодня подовгу сидить біля телевізора, то батькам слід насторожитися - все вказує на те, що їх чаду нема чим зайнятися. Вони в цьому теж винні. Деякі батьки сприймають блакитний екран в якості няні. Прийшов з дитсадка? Сідай перед телевізором - отримуй свою пустушку і нікому не заважай.

  • Навряд чи хто-небудь серйозно стане заперечувати шкоду телебачення для здоров'я дітей. Всі розуміють, що це так. На психіку підлітків, наприклад, дуже негативно впливають сумнівні новації режисерів і шоуменів - вони приймають це за норму поведінки. Щоденні криваві сцени на екрані виробляють неприродне ставлення до смерті, і це потім виливається в суїциди і ненавмисні вбивства. Відношенню до протилежної статі багатьох підлітків навчають сучасні реаліті-шоу. Вони так міцно впроваджуються в підсвідомість, що діти сприймають відносини героїв як еталон і починають їх сліпо копіювати.

    Фізичне здоров'я теж страждає. Проблеми із зором не змушують себе чекати. Дитяча короткозорість - справжня світова епідемія. Коли дитина сидить біля телевізора, його очі сприймають зображення як світлового потоку, заломлюється усередині очного яблука, проектуючи на сітківку. Дитина, сам того не помічаючи, напружує очі, щоб картинка стала чіткіше. Постійний рух на екрані змушує його уважно вдивлятися в деталі і ще більше напружуватися. Якщо щодня дитина проводить багато часу перед телевізором або комп'ютером, та ще в погано освітленому приміщенні, навантаження на очі стає надмірною. Результат - зорова перевтома. Якщо не вжити заходів, зір різко погіршиться.

    Сьогодні телебачення активно витісняє читання, а це безпосередньо впливає на інтелектуальний розвиток - діти втрачають здатність мислити. Багато психологів одностайні в тому, що щоденне багатогодинне сидіння біля телевізора або комп'ютера призводить до дезадаптації. Реальне життя відходить на другий план. Дитина менше спілкується з однолітками, відвикає думати. Це і є перехід у віртуальний світ. Якщо час, проведений поза телевізора або комп'ютера, він вважає витраченим даремно, значить віртуальна залежність не за горами.

  •  

     

     

перевіримо час

Вхід на сайт

Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Архів записів

Друзі сайту
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook